English (United Kingdom) Hungarian (formal)



Tudástár
Számos szolgáltatás alapja a különböző területek szakembereinek, üzleti megoldásainak és technológiájának összehangolt működtetése. Egy szolgáltatás megvalósítása, megújítása magában foglalja az emberi viselkedés törvényszerűségeinek/elemeinek és ezeknek az üzleti megoldásokra történő kihatásának megértését, valamint annak tisztán látását, milyen szerepet játszanak a különböző technológiák az üzleti életben.
A szolgáltatások egyre összetettebbekké, dinamikusabbá válnak, összekötve különböző iparágakat, piacokat, országok üzleti tevékenységeit. Az Internet és az IT technológia a vállalatok számára lehetővé tette, hogy intenzíven, új módon működjenek együtt, komplex szolgáltatási hálózatok és beszállítói láncolatok alakulhassanak ki.
Egy szolgáltatás keretében rendszerek lépnek interakcióba egymással, emberek, termékek, üzleti megoldások, gazdaságok, szociális, politikai rendszerek, IT rendszerek. A szolgáltatási innováció a modern gazdaság egyik sikertényezőjévé vált. Mivel a szolgáltatás minősége alapvetően attól függ, milyen módon tudnak a benne dolgozó emberek együttműködni, és hogyan alkalmazzák a különböző technológiákat értékteremtés céljából, új képességekre van szükség. A szolgáltatás innovációja egyben a képességek innovációját is igényli.

A szolgáltatástudomány a szolgáltatások komplex rendszerének működési mechanizmusát kívánja feltérképezni. A már rendelkezésre álló ismeretanyagot az újabb kutatások ismeretanyagával ki kell egészíteni, hogy egy egységes tudásanyag állhasson rendelkezésre. Világszerte elindultak a szolgáltatások legkülönbözőbb területeit érintő kutatások, számos konferencia és workshop szerveződik a legújabb ismeretek, elméletek megosztására, megvitatására. Ezzel párhuzamosan számos felsőoktatási intézményben elindult a jövő szolgáltatási szakembereinek SSME képzése is. Ezen tapasztalatok közvetítését, az elért eredmények megismertetését alapítványunk kiemelkedően fontosnak tartja, ezért ezen az oldalon számos anyagot szeretnénk közreadni, amelyek reményeink szerint segítik a szolgáltatástudományi képzések és kutatások magyarországi bevezetésében és elterjedésében közreműködő szakemberek munkáját.

 





Feliratkozás az SZTMK hírlevelére

Név:
E-mail cím:
Leiratkozás

Hallgatóink / oktatóink mondták

„Örömmel veszek részt a ’Szolgáltatási munkatárs’ képzésben. Előző munkahelyeimen a vendéglátás és kereskedelem területén dolgoztam és szereztem tapasztalatot. Szakmailag felkészült oktatók adják át a számomra fontos, még hiányzó tudást. Rugalmas szervezés, jó körülmények biztosítják a folyamatos munkát. Kedvencem az üzleti angol. Úgy érzem, jó úton haladok a célom felé, amely az erősen fejlődő szolgáltatási szektorban való szerepvállalást jelenti. Álláskeresőként legkésőbb ez év szeptemberéig szeretnék helyben elhelyezkedni. Köszönet az Alapítványnak támogatásáért.” (Móritz László, Székesfehérvár)

Kapcsolat

Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány

Postacím: H-1396 Budapest, Pf. 477.
Tel: (+36) 1 371 0068
Fax: (+36) 1 205 3318

info@sztmk.hu

 

Címünk:

1061 Budapest,

Andrássy út. 17. III. 11

 

Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 10 - 13
Előzetes időpont egyeztetés:
+36 70 397 5434 

Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
AL-2527

Engedélyszám:
E-000107/2014

 


Hirdetés



Támogatja a Joomla!. Hosted by petend. Valid XHTML and CSS.