English (United Kingdom) Hungarian (formal)



Ismerje meg komplex képzési programunkat!

 

A HOA Képzőközpont számos képzést kínál, amelyek igény szerint szervezhetők a képzőközpontban vagy egyéb helyszínen. Minőségpolitikánk kiemelt célja, hogy programajánlatunk komplex módon fejlessze a szolgáltatások területén szükséges kompetenciákat. Felnőttképzési szolgáltatásaink segítik abban, hogy a képzés folyamatát az Ön számára legoptimálisabb módon tervezze meg.

Kinek ajánljuk képzéseinket?
Azoknak, akik munkájuk során ügyfelekkel kommunikálnak, csapatban és önállóan problémákat oldanak meg, értékesítenek, vagy másik szervezeti csapatot támogatnak, és fontos számukra, hogy ügyfeleik elégedettek legyenek.
Képzéseink
 
ISSC Start - Nemzetközi szolgáltatási készségek és kompetenciák
6 éves tapasztalaton és a munkaadók konkrét elvárásain alapuló fejlesztő program, amely - az OKJ képzést napi gyakorlatra épített tudással kiegészítve - segíti a pályakezdést. A képzést magas szintű nyelvi és szakmai képzést nyújtó iskolákban a szakképzés mellett biztosítja a HOA Képzőközpont.


Szolgáltatási munkatárs képzés
A szakmai ismeretek átadásán túl tréningek formájában fejlesztjük a virtuális csapatmunka, asszertív kommunikáció, konfliktus- és stresszkezelés, interkulturális kommunikáció és prezentáció készségterületeket is.

A program kiemelt része a munka világához kötődő idegen nyelvű kommunikációs készség fejlesztése angol/német/francia vagy orosz nyelven.

A választható szolgáltatási ágazat (pl. telekommunikáció, IT szolgáltatások, közszolgáltatások, üzleti, pénzügyi szolgáltatások, kereskedelem, vendéglátás, egészségügyi szolgáltatások, stb.) specifikumait bemutató modul rugalmasan szabható egy adott régió vagy munkáltató igényeire is.

A képzés 3 hét szakmai gyakorlatot is tartalmaz.


Moduláris fejlesztő programok
A programban egy-egy részterület teljes körű fejlesztése valósul meg. Az egyes modulelemek rugalmasan is összeválogathatók, így a képzési programot igényeire szabhatja.

 


Képzéseink áttekintése:

 

A programok sorszáma

A programok elnevezése

1.

A visszatérő ügyfél

Ügyfélorientáció és folyamatszemlélet

2.

A hatékony munkatárs

Személyes hatékonyság – önismeret, szervezettség, támogatás

3.

Eredményes kommunikáció ügyfél és szolgáltató között

Ügyfélre szabott kommunikáció

4.

A hatékonyság technikai háttere

Infokommunikációs eszközök – idő- és költséghatékony megoldások

5.

Profizmus a munkában

Ami még fontos a kellemes benyomáshoz: viselkedés, ügyviteli készségek

 

Jelentkezés képzéseinkre


 

 

 

 





Feliratkozás az SZTMK hírlevelére

Név:
E-mail cím:
Leiratkozás

Kapcsolat

Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány

Postacím: H-1396 Budapest, Pf. 477.
Tel: (+36) 1 371 0068
Fax: (+36) 1 205 3318

info@sztmk.hu

 

Címünk:

1061 Budapest,

Andrássy út. 17. III. 11

 

Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 10 - 13
Előzetes időpont egyeztetés:
+36 70 397 5434 

Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
AL-2527

Engedélyszám:
E-000107/2014

 


Hirdetés



Támogatja a Joomla!. Hosted by petend. Valid XHTML and CSS.