Szolgáltatási munkatárs képzés |
![]() A szolgáltatóipari alapképzés – szolgáltatási munkatárs képzés résztvevői a szolgáltatási szektor legkülönbözőbb ágazataiban alkalmazható alaptudást kapnak, ez által komoly versenyelőnyhöz jutnak a munkaerőpiacon, növelik a munkában maradás, a sikeres elhelyezkedés esélyeit. A képzés résztvevői megtanulják, miképpen végezhetik hatékonyan és egyben ügyfélbarát módon munkájukat, számos olyan gyakorlati ismeretet, készséget megszerezve, melyek segítik a mindennapok munkavégzését, a kommunikáció, a problémamegoldás és a munkafolyamatok hatékony szervezése tekintetében egyaránt. A program ezeken felül nagy hangsúlyt fektet az vállalatok igényeinek megfelelő informatikai ismeretek bővítésére, és felkészít arra, hogy a képzés résztvevője az ügyfelet a tőle elvárt szinten idegen nyelven is ki tudja szolgálni. Az alapképzés moduljai a szolgáltatási ágazattól függetlenül fejlesztik • az alapvető szakmai ismereteket, • számos, a munka világához kapcsolódó kompetenciát, • a külföldi ügyfelekkel történő kapcsolattartásban fontos idegen nyelvi képességterületeket (telefonálás, e-mail, megbeszélések, stb. ). Képzés tartalma: 1. Ügyfélkapcsolati ismeretek 2. Hatékony kommunikáció 3. IKT technológia támogatása a szolgáltatásban 4. Ügyviteli operatív tevékenység 5. Operatív működést támogató funkciók 6. Vállalatirányítás 7. Idegen nyelvű kommunikáció (szakmai idegen nyelv) A képzés során a résztvevők a következő tréningeken vehetnek részt: 1. Csapatépítő tréning 2. Asszertív kommunikáció és személyes hatékonyság 3. Önismeret, stresszkezelés 4. Konfliktus/panaszkezelés 5. Tárgyalástechnika/érveléstechnika tréning 6. Prezentáció, előadói készségek 7. Interkulturális kommunikáció 8. Virtuális csapatmunka A képzést 3 hét szakmai gyakorlat egészíti ki, majd komplex vizsga zárja, amelynek során szituációkban, különböző gyakorlatokban, a munkaerőpiacon gyakran alkalmazott Assessment Center/Értékelő Központ eljárás alapján felmérjük a képzés során fejlesztett kompetenciákat és készségeket, rámutatva, melyek a képzés résztvevőjének fő erősségei és mely kompetenciákban igényel további fejlesztést. A képzést képzőhálózat kiépítésével országosan elérhetővé tettük. Partnereink komoly tapasztalattal rendelkeznek ezen képzés területén, a hálózat eddig félezer ember oktatását valósította meg. Az oktatók, trénerek speciális felkészítését, a képzések lefolytatását, a komplex záróvizsgák felügyeletét a Szolgáltatástudományi Módszertani Központ biztosítja. Parnereink: • Türr István Képző és Kutató Intézet, Békéscsaba • Szofisztika Oktatásszervező Kft, Budapest • Videoton Holding Zrt., Székesfehérvár Amiért megéri igénybe venni ezt a képzési lehetőséget: • Jelenleg az egyetlen képzés hazánkban, ami egy, még a gazdasági válságban is növekvő jelentőségű szektor részére készít fel szakembereket. • A képzések tananyagát azon cégek szakemberei állították össze, melyek igényt tartanak a tanfolyamot elvégzett szakemberekre, garantálva a tudásanyag aktualitását és piaci létjogosultságát. • A program gyakorlatias, komplex tudást ad, növeli a foglalkoztathatóság esélyeit. • A munkavállalói kompetenciák összehangolt fejlesztése versenyelőnyt biztosít. A képzéssel kapcsolatban érdeklődhet az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
vagy a 06 1 371 0068 telefonszámon napközben.
|
Feliratkozás az SZTMK hírlevelére
Hírek
- Szolgáltatóipari alapképzés
- Tájékoztató közbeszerzésről
- TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0009 projekt Agrármérnöki mesterszak tananyagfejlesztése angol nyelven
- 500 fő államilag támogatott képzése – tréningek, idegen nyelv, AC mérés
- Félezer, szolgáltatóipari ágazatokban történő munkavégzésre felkészített munkatárs
Kapcsolat
Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány Postacím: H-1396 Budapest, Pf. 477.
Címünk: 1061 Budapest, Andrássy út. 17. III. 11
Ügyfélfogadási rend: Intézmény-akkreditációs lajstromszám: Engedélyszám:
|