English (United Kingdom) Hungarian (formal)



SZTMK Konferencia - 2010. április 20.

Mit kell ma tudni a sikeres munkavállalónak? Mit vár el egy növekedni kívánó munkáltató a munkavállalóitól? Hogyan járul hozzá a személyes kvalitás a vállalati értékteremtési lánchoz, hogyan jelenik meg az egyén, mint a vállalat arca? Hol lehet elérni az ideális munkavállalót? Mit nyújt a jelenlegi képzési rendszer?  Ezekről és a kapcsolódó tapasztalatokról lesz szó az Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány (SZTMK) által rendezett szakmai konferencián.

 

 

Meddig bírjuk a versenyt felkészült munkatársak nélkül?


Versenyképesség – ez a fogalom szövi át napjainkat, diktál egyre gyorsabb tempót és állít egyre magasabb követelményeket egyén és szervezetek szintjén. Országok versenyeznek egymással, befektetőkért, turistákért folyik a „harc”. Vállalatok szintjén a piacszerzés, részesedés növelése, új üzletágak kialakítása, innováció révén a vásárlók megnyerése a cél. Egyének szintjén a vagyoni előnyök, a karrier érdekében a munkáltatók (vagy vállalkozói szemléletben: vevők) felé igyekszik mindenki a lehető legtöbbet, legjobbat nyújtani.

 

 

Hogyan lehet mindig többet, mindig jobbat nyújtani, mint korábban? Ami tegnap kivételes volt, az ma már elvárás, alapkövetelmény. A folyamatos fejlődés egyik aspektusa a személyes képességekkel, készségekkel, kompetenciákkal szemben támasztott egyre magasabb követelményeken keresztül jelenik meg.


Mik ezek a követelmények? Mit kell ma tudni a sikeres munkavállalónak? Mit vár el egy növekedni kívánó munkáltató a munkavállalóitól? Hogyan járul hozzá a személyes kvalitás a vállalati értékteremtési lánchoz, hogyan jelenik meg az egyén, mint a vállalat arca? Hol lehet elérni az ideális munkavállalót? Mit nyújt a jelenlegi képzési rendszer?

 

Ezekről és a kapcsolódó tapasztalatokról lesz szó az Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány (SZTMK) által rendezett szakmai konferencián, melyre szeretettel várjuk mindazon vállalati vezetőket, HR szakembereket, oktatási szakembereket, akik a fenti kérdéseket már feltették maguknak, és keresik, vagy részben meg is találták a válaszokat.

A konferencia ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Amennyiben részt kíván venni rendezvényünkön, úgy szándékát a regisztrációs űrlap kitöltésével jelezheti.

 

 

 





Feliratkozás az SZTMK hírlevelére

Név:
E-mail cím:
Leiratkozás

Hallgatóink / oktatóink mondták

„Magas szintű képzés, amely elősegíti szakmai tudásom fejlődését. Rengeteg életszerű példával találkozom, ami alá van támasztva elméleti háttérrel. A tanárok tudása nem csak elméleti, hanem szakmai is, mert sokat dolgoztak az adott szolgáltatásban. Az órák jó hangulatban folynak. Figyelembe veszik kéréseimet, szükségleteimet. Nagyon élvezem a képzést. Számomra egy hatalmas lehetőség.” (Slott Imre)

Kapcsolat

Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány

Postacím: H-1396 Budapest, Pf. 477.
Tel: (+36) 1 371 0068
Fax: (+36) 1 205 3318

info@sztmk.hu

 

Címünk:

1061 Budapest,

Andrássy út. 17. III. 11

 

Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 10 - 13
Előzetes időpont egyeztetés:
+36 70 397 5434 

Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
AL-2527

Engedélyszám:
E-000107/2014

 


Hirdetés



Támogatja a Joomla!. Hosted by petend. Valid XHTML and CSS.