English (United Kingdom) Hungarian (formal)



Szofisztika - AVIS közös tanfolyam indul

Szolgáltatóipari alapképzés vállalati környezetben

Kedves Érdeklődő!

Egyéves előkészítő munka és egy tavaszi próbaképzés után örömmel tájékoztathatunk arról, hogy 2009. novemberében elindul a képzési program, mely az Avis budapesti szolgáltató központjának szakmai támogatásával, a Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány szervezésében és a Szofisztika Képző Intézet oktatóival közösen egy igazán újszerű, korszerű és izgalmas lehetőséget biztosít számodra.

Sokan dolgoztunk azon, hogy egy gyakorlatorientált, naprakész képzési program alakulhasson ki, mely nemcsak a tudásátadást célozza, hanem egyben kapcsolatot teremt a résztvevő és egy nyitott kapukat kitáró munkáltató között. A program során számos napot az Avis BSC épületében és az avis-es vezetőkkel közösen fogtok eltölteni.

A programot sikeresen teljesítők nem csak egy gyors, a tanultak azonnali átültetését lehetővé tevő szakmai gyakorlaton vehetnek részt, hanem a záróvizsgán való megmérettetés után, az akkor nyitott álláslehetőségekre is kiemelt eséllyel pályázhatnak. A program sikerességét a zárófeladatokon túl egy kibővített, 10 hetes, az Avis BSC berkein belül, már munkavállalóként teljesített szakmai gyakorlaton tudod bizonyítani.

A további részleteket az alábbi pontokban ismerheted meg:

 

Jelentkezési határidő: 2009. november 2.

 

A program részletes tartalma

Szeretné magát tovább képezni, fejleszteni de nem tudja, hogy milyen területen? Tanácstalan hogy milyen szférában tudna hosszú távon elhelyezkedni?
Szívesen felfrissítené, vagy fejlesztené már megszerzett nyelvtudását különböző kommunikációs szituációkban?
Vonzónak találja a szolgáltatóipart és azt a lehetőséget, hogy ebben a szektorban helyezkedjen el?
Ha igen, akkor tekintse meg a szolgáltatóipari alapképzés részleteit:

Mitől különleges a szolgáltatási munkatárs képzés?

  • Olyan lehetőség, amely még a gazdasági válságban is növekvő jelentőségű szektor részére készít fel szakembereket
  • A program gyakorlatias, komplex ismereteket ad
  • A képzés moduláris, vagyis mindenkinek lehetősége van előzetes tudásának felmérésére és beszámítására
  • Országos szinten megvalósuló képzési program
  • 90%-os az állami támogatás a képzésen való részvételhez
  • A képzés tananyagát azon cégek szakemberei állították össze, melyek igényt tartanak képzett szolgáltatási munkatársakra
  • Az Avis vezető munkatársai is részt vesznek az oktatásban a cég székhelyén tartott képzési napokon

Képzés tartalma:
A képzésen oktatásra kerülő témakörök:

  1. Ügyfélkapcsolati ismeretek
  2. Hatékony kommunikáció
  3. IKT technológia támogatása a szolgáltatásban
  4. Ügyviteli operatív tevékenység
  5. Operatív működést támogató funkciók
  6. Vállalatirányítás
  7. Idegen nyelvű kommunikáció (szakmai idegen nyelv)

A képzés során a résztvevők a következő tréningeken vesznek részt:

  1. Asszertív kommunikáció és személyes hatékonyság
  2. Stressz-kezelés
  3. Konfliktus/panaszkezelés
  4. Tárgyalástechnika/érveléstechnika tréning (szakmai és érzelmi készségek együttes fejlesztése megosztva)
  5. Prezentáció, előadói készségek
  6. Interkulturális kommunikáció
  7. Csapatmunka

Képzés időtartama: oktatás (5 hónap) és gyakorlat (3 hét)

Képzés kezdete: 2009. november 11.

Képzés jellege: intenzív programakkreditált képzés (nappali heti 35 órás)

A képzés résztvevőt terhelő díja: 45 000,- Ft

A képzés helyszínei:

  • Szofisztika Oktatásszervező Kft.
  • Avis Group BSC Kft.

A szervezőkről

Szofisztika Oktatásszervező Kft.

Másfél évtizedes múlttal rendelkező felnőttképzési szervezet. Évente több száz hallgató vesz részt tanfolyamain.
Célja, hogy szakmai, általános és nyelvi képzéseinkkel, növeljék a tanulni vágyó felnőttek foglalkoztatási esélyeit.
Képzési kínálata mindenkor rugalmasan alkalmazkodik a kor, a munkaerőpiac, a gazdaság és a gyors ütemű szakmai fejlődéshez.
Az idei évben a képző intézmény egy sikeres pályázat keretében nyerte el a szolgáltató munkatárs képzés szervezésének jogát, melyhez a résztvevők jelentős mértékű állami támogatást igényelhetnek.

AVIS Business Support Centre

A világ egyik legnagyobb autókölcsönzőjeként az Avis Europe 2004-ben Budapesten létrehozta pénzügyi és adminisztratív szolgáltató központját. A központ kizárólag az Avis Europe hálózatának végez tevékenységet.

Az AVIS BSC szolgáltató központ folyamatosan szerződik további Avis leányvállalatokkal, így a munkahelyek száma is hétről hétre gyarapodik.

 

 

A jelentkezés feltétele és módja

Jelentkezzen a szolgáltatóipari alapképzésre, ha megfelel az alábbi feltételeknek:

  1. rendelkezik érettségi bizonyítvánnyal
  2. van legalább alapszintű nyelvismerete angol, német vagy francia nyelvből
  3. rendelkezik felhasználói szintű számítástechnikai ismerettel
  4. s jelenleg másik államilag támogatott képzésben jelenleg nem vesz részt

Jelentkezéshez szükséges:

  1. szakmai önéletrajz
  2. érettségi bizonyítvány másolata
  3. motivációs levél
  4. jelentkezési lap kitöltése

Jelentkezés módja:

  1. személyesen: Szofisztika Oktatásszervezés 1133 Budapest, Dráva u. 18-22. Héricz Ágnes oktatásszervezőnél, telefon: 350-1546
  2. faxon: 350-2393

Jelentkezési határidő: 2009. október 22.

További információ: Héricz Ágnes – Szofisztika Oktatásszervezés, 350-1546

 

A próbacsoport résztvevőinek véleménye

Gabriella Renner

 „A BSC központok eddig talán nem mindenki számára ismert tulajdonságait feltárva segít minket abban, hogy jobban megismerhessük önmagunkat, kollégáinkat és saját munkánkat. Mindemellett jó hangulatú, kötetlen és a gyakorlatokkal gazdag ismereteket ad át.”

„Önmagunk, magyar és külföldi munkatársaink kiismeréséhez, saját cégünk tevékenységi köreinek és folyamatainak feltérképezéséhez elengedhetetlen segítséget nyújt. Mindeközben baráti hangulatú beszélgetések közben nagy felismeréseket tehetünk általa magunkkal, másokkal és a BSC-vel kapcsolatban.”

Maria Fieder

 „Mit várhatsz ettől a képzéstől? : könnyebb, rövidebb betanulási időszakot egy shared service centerben; jó hangulatú órákat kiváló előadókkal; színvonalas, rendszerezett képzési anyagot; a magánéletben is hasznosítható tanácsokat."

 

 





Feliratkozás az SZTMK hírlevelére

Név:
E-mail cím:
Leiratkozás

Hallgatóink / oktatóink mondták

„Én úgy látom – általános munkát keresőként – hogy minden cég, vállalat, gyár, irodák normális állásai olyan irányba haladnak, hogy ügyfélszolgálatban, vállalati kommunikációban, adattárkezelésben kell képzettnek, vagy tapasztaltnak lenni. Ez a tanfolyam azt mutatja meg, hogy van ez a mai változó időkben.” (Garzó Mihály)

Kapcsolat

Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány

Postacím: H-1396 Budapest, Pf. 477.
Tel: (+36) 1 371 0068
Fax: (+36) 1 205 3318

info@sztmk.hu

 

Címünk:

1061 Budapest,

Andrássy út. 17. III. 11

 

Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 10 - 13
Előzetes időpont egyeztetés:
+36 70 397 5434 

Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
AL-2527

Engedélyszám:
E-000107/2014

 


Hirdetés



Támogatja a Joomla!. Hosted by petend. Valid XHTML and CSS.